fredag 10 oktober 2008

En liten lista

Fem saker jag har i frysen:
En ask blåbär, en ask jordgubbar, ett paket fiskpinnar, en påse grönsaker och en påse emmentalost.

Fem saker jag har i garderoben:
Förutom kläder? En stereo, en Betty Boop-tavla, ett smyckeskrin, en väggkalender med New York-motiv och en svensk-finsk ordbok..

Fem saker jag har i bilen:
Hmm, få se. En "avtagbar" stereo, ett rattlås, registerutdrag, ett extra däck och en isskrapa.

Fem saker jag har i handväskan:
Plånbok, mobil, nycklar, hårborste, läppglans.

Skickar denna utmaning till Petra och Josephine!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejssan Svejssan!
Jag har också varit både ljus och mörk och kan aldrig bestämma vad jag gillar bättre..då jag är mörk vill jag vara ljus och vice versa:) Vad har du för planer för helgen då? Jag skall faktiskt imorgon till Åbo för att fira min kompis 25-års dag:)

Anonym sa...

Hej hej! Vad roligt med en utmaning =) Tar tag i den inom kort...

Anonym sa...

Hej:) Det var faktiskt en annan bloggtjej som visade mig förut idag att hon gjort ett själv! det va minst lika coolt som mitt! jag hade dock spanat in det där heta på Tjallamallas webbshop.. önskat mig... och fick när jag fyllde år.. så du kan kika på tjallamalla:)