onsdag 22 oktober 2008

Onsdag

Åh vilken härlig dag det är i dag! Stormen är som bortblåst (hehe) och solen skiner. Jag fick sova en timme längre och gick till jobbet i strålande solsken. Tänk så mycket lite sol gör för humöret. Till och med domkyrkans dova slag lät piggare än vanligt.

I kväll ska jag ut på en liten shoppingtur, det tycker jag att jag är värd. Speciellt eftersom jag lyckades gå på stan i många timmar i lördags utan köpa något alls! Jo, det är faktiskt sant. Å andra sidan var det inte min shopping som var i fokus då.

Jepp, jepp. Back to work.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha - jag gick på stan hela dagen i söndags och kom tillbaka tomhänt. Ovanligt för att vara jag =)

Anonym sa...

chenixen!
Har en ny blogg och vill du följa med den så kan du maila mig så får du adress och lösen..
Så att inte eleverna kan hitta den, denna gång:)
jusse84@hotmail.com

H. Josephine "mumintroll84"