söndag 19 oktober 2008

Lias lördag



Nu är det egentligen söndag, men om vi låtsas att det är lördag nu så såg jag ut så här igår:
Tunika - Sisters
Jeans - H&M
Jacka - Mango
Sjal - ingen aning
Väska - second hand
Stövlar - Apple Green

Idag (alltså egentligen igår) provade jag ett par skor som jag spanat på i evigheter, men aldrig köpt. På ett sätt gillar jag dem, på ett sätt inte. Men skorna ger mig vissa Marc Jacobs-vibbar...


(foto by alunimum)

Jag har också haft förmånen att njuta av en extremt god efterrätt :) Pannacotta med hallonsås och fikon.


Dessutom fick jag smaka på limecheesecake med hallonsås.


En riktigt trevlig lördag alltså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga skor du provat!

Älskar den där kombon med skinnjacka och klänning. Rock-chic och ursnyggt!

Miss Agda sa...

Skorna du provade är SUPERfina!!!
Och ¨åh, pannacotta är såå gott. Äter det nästan alltid då jag tar efterrätt på restaurang.