tisdag 4 november 2008

Bye bye Mango

Nej! Mango har stängt sin affär i Åbo! Snyft, snyft, hur i hela världen kunde det gå så? Jag skulle gå dit idag, men allt var mörkt och igenbommat. På dörren fanns en lapp där det stod att personalen tackar alla kunder och att de välkomnar alla till Mangos andra affärer i typ Helsingfors, Tammerfors och nån stad till jag inte minns. Jag trodde först att de skulle flytta till ny lokal, men Mango försvinner tydligen helt från Åbo. *gråtgråt*



Jag har inte handlat där så superofta, men nog har jag x antal plagg från Mango i garderoben. Gillar verkligen deras kläder, trendigt och snyggt och rätt billigt.

Voi voi. I miss Mango.

5 kommentarer:

Petra sa...

Nej, vad trist! Jag gillar också Mango massor.

maria sa...

Jag hörde för nån vecka sen att de skulle sluta, och tyckte det var väldigt synd, men att de inte ens hade nån ordentlig slutrea var ju liksom extra fräckt!

Miss Agda sa...

Vad tråkigt! Du får beställa därifrån på nätet då eller ta färjan över till Sthlm o passa på att handla annat snyggt också :)

Mia sa...

Trist! Mango har en hel del snyggt trots det har jag nog inte ett enda plagg i garderoben från dem men det kan bero på att vi inte har ett Mango i närheten. De kanske har en onlineshop?

Hoppas allt är bra med dig!
Kram Mia

Anonym sa...

Undrar vad det kommer där istället..hmm..

jaa-a, skumppa är gott, men farligt:) Kanske därför mitt huvud värker idag då, hihi...
Trevlig helg! Kram!