tisdag 25 november 2008

Vill ha!

Snacka om i-landsproblem. Den här stickade kedjehalsduken från Indiska har jag längtat efter sedan jag såg den för första gången någongång tidigt i höstas. Jag vet inte hur många gånger jag har dykt in på Indiska och spanat efter den, utan resultat. Jag tycker att det är en av de coolaste halsdukar jag någonsin sett och den skulle gärna få värma mig i vinter.


Men hur 17 ska jag få tag på den? Det verkar inte som om den alls finns till försäljning här..snyft.

Och sticka en själv kan jag inte göra, har inte stickat något sedan...högstadiet tror jag. Får väl fortsätta längta. Och kika in hos Indiska igen imorgon.

Bild lånad av Cecilia.

1 kommentar:

Petra sa...

Åh, den var ju döläcker!! Skulle också gärna vilja ha den där halsduken. Originell och rolig.