onsdag 26 november 2008

Minna Parikka @ Sokos

Gick en sväng på nyöppnade varuhuset Sokos i dag. Tänk att det ska vara så svårt att lära sig hitta där?? I dag var andra gången jag gick vilse. Hela stället känns så enormt stort. Det tar väl en tid innan man lär sig hitta runt :)

Något jag däremot hittade där var skor från Minna Parikka! Hennes skapelser har ju bland annat synts i Sex and the City och nu kan vi Åbobor införskaffa ett alldeles eget par för nätta 159 pix. Euro alltså.



Provade dessa röda, söta. Riktigt bekväma, gillar rosetten.

5 kommentarer:

Petra sa...

Åhh, så snygga och läckra!!

Miss Agda sa...

Superfina, o borde nog vara rätt så bra kvalitet!
Jag ska vara i Finland (HKI) nästa vecka så får väl ta en sväng förbi Sokos o spana in dem.

Anonym sa...

Jag gillar också rosetten.
ulrika colorelle.blogg.se

Anonym sa...

oj, det skulle vara intressant att spana in dem, synd att det inte finns nå sokos här...

Anonym sa...

snygga ! Min Mamma sa någon gång när jag var liten att det är bra kvalitet på finska skor. Allt skandinaviskt är väl bra kvalitet på ! ;)
Snobben