söndag 8 mars 2009

Köpa eller inte köpa?


Jag hittade en alldeles underbar väska igår, en vit fransväska från Pieces.
Den är gjord i finaste, mjukaste fuskläder. Har kollat runt efter en fransväska en tid, men inte hittat nån jag fallit för. Antingen är väskorna gjorda i material som känns helt konstgjort eller så är fransarna sneda eller alldeles för styva. Fransarna på denna väska däremot är supermjuka och hänger och slänger både hit och dit när man spatserar omkring :)

Behöver jag den här väskan? Njae.
Vill jag ha den? Absolut.


To buy or not to buy. That´s the question.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, som tur är jag sådan till personen att jag försöker ta itu med saker och ting ganska fort.. men i helgen har det bara lämnat. :P

Anonym sa...

Ibland behöver man inget, men man vill så gärna ha :). Köp om du vill ha!

Stila sa...

Jag har också letat efter en sjysst billig fransväska. Tar nog en tur inom vero moda på rasten imorgon!

Anonym sa...

Köp!! Den var jättefin! :D

Kram!