lördag 17 december 2011

Lite shopping så där inför jul

Hoppsan! Flera butiker har rea nu inför jul, konstigt? Kanske de har börjat med mellandagsrea i förtid, typ införjulrea. Jag tycker det är en bra idé i alla fall, det har ryckt i min shoppingnerv den senaste tiden och i går begav jag mig ut på stan.

På Halonen hittade jag den här mullvadsfärgade tunikan för hela 13 euro. Har inte besökt Halonen på evigheter, såg att de fått in ett märke som heter Kling! (Inte Elin Klings kollektion dock, den heter Nowhere).

Jättefina kläder är det iaf, men den här är av märket Ichi.



På HM hittade jag denna underbara, stora roströda tröja för 10 euro.



Och en superfin ring! Den var inte på rea faktiskt.



Härliga armvärmare för 3 euro! Har många tröjor med trekvartsärm som jag gärna använder ofta. Med de här på fryser jag inte!



Varmt och skönt.

Inga kommentarer: