fredag 17 februari 2012

Lyxigt doftljus



Jag fick ett Yankee candle-doftljus av systeri i julklapp! Det doftar fluffiga handdukar...:) Ljuvligt! Jag har inte velat tända det ännu, det är så fint bara att se på. Men nu tror jag att jag ska göra det ändå, fredagsmyset till ära.

För en stund sedan bokade vi också returflyg från London! Vi flyger hem via Riga, med Air Baltic. Hittade två biljetter till ett pangpris, så då måste man passa på. Skönt också att landa i Åbo på kvällen, istället för Helsingfors.

Jag försöker leva i nuet, men åh så jag längtar till april!

2 kommentarer:

Titti sa...

YC ljus är så bäst!! Jag har lite pippi på dem :)

LIA sa...

Hihi, jo jag hörd av Lena att ni ha varit på shoppingtur till Vörå :)

YC lär finnas i Villa 31 i Malax också, så dit ska jag och handla nästa gång jag e hemma!