tisdag 21 februari 2012

Många små, söta flaskor

Jag fick ett infall i går och började städa bland mina nagellack. Räknade till 29 stycken..alla i rätt bra skick faktiskt, inget som torkat. Om lacket är lite trögflytande kan man annars blanda i ett par droppar nagelborttagningsmedel, så blir det som nytt.

Jag ställde flaskorna i färgordning, börjandes från svartaste svart, djuprött och mörkrosa nyanser.



Och så lite pastelligare rosa, plus ett guldglittrigt.



Beige och guldigt i olika nyanser! I dag har jag Mavalas Marron glacé på naglarna.



Och så lite somrigare färger. OPI-lacket i färgen Mermaids tears är en julklapp från systeri, det testade jag häromveckan. Satt som berget i flera dagar, stort plus.



Och så bas- och topplack plus några vårdande lack.



Tänker nog inte köpa nagellack på en tid, tycker att jag har så jag klarar mig :)

Inga kommentarer: