torsdag 31 maj 2012

Lite mera Londonshopping

Tömde kameran på bilder och hittade lite mera Londonshopping, så passar på att slänga upp bilderna nu.

På Primark (surprise) köpte jag ett halsband! Är lite inne på fjädertrenden nu och kunde inte motstå detta för 3 små pund.


I en inredningsaffär hittade jag en tändsticksask med den slogan som finns ÖVERALLT på ALLT i olika versioner. Söt!


När vi skulle flyga hem hade jag exakt 8 pund kvar i plånboken. Och när jag hittade den här på Gatwick för 7.99 så var det klart att jag köpte den. Har alla andra böcker i serien. Tänkte börja läsa på flyget, men fastnade med blicken vid fönstret. Tröttnar aldrig på flygplansutsikt. Speciellt inte när det är få moln i farten och man faktiskt ser mycket land och hav.

2 kommentarer:

alunimum sa...

Nu vet jag i alla fall varför du tippade att Holland skulle gå vidare från semi.

LIA sa...

Hehe! Trots kopiösa mängder fjädrar så tycker jag att låten var helt ok. Om man jämför med x antal andra :)