torsdag 17 maj 2012

Londonshopping!

Äntligen, här kommer ett inlägg om vad jag shoppade i London! Blev inte såå mycket, men jag är väldigt nöjd! På Primark köpte jag ett par sommarskor för 6 pund. Fanns vita också, men jag tyckte de här var aningen roligare.


Ett korallfärgat linne från New Look.


Vinröd lite genomskinlig t-shirt från Primark.


Blockfärgad topp, också den från Primark.


Gul t-shirt från New Look.


De knallblåa jeansen hade jag ju på mig i ett par inlägg ner, också de från New Look.


 Och en till halvt genomskinlig t-shirt från Primark.

Forever 21 hade jag också gärna besökt, det hanns inte med nu.

Jag måste säga att det är inte helt lätt att hitta kläder man vill ha i dessa butiker! Nästan alla plagg har gräsliga mönster, Lady Gaga-tryck eller amerikanska/brittiska flaggan på sig, det är midjekorta tröjor med "Born to be wild"-tryck, fransar, Peace-märken och annat som är lite väl tonårsaktigt enligt mig. Är man ute efter basplagg eller plagg som helst inte ska ge en lindrig epilepsi får man leta en stund. Men det lönar sig att gräva i högarna!

Inga kommentarer: