onsdag 28 november 2012

Londonpics

Jag har ju knappt alls bloggat om London, fy på mig. Här kommer ett gäng bilder:

Vår local pub, The Castle på Holland Park Avenue. Här åt jag den godaste fish & chips jag nånsin ätit. Lite av vårt stamställe, vi åt där ett par gånger i våras också.


Ett av mina favoritsnacks är Alpen, så jag blev glad när jag hittade en ny sort i mataffären, med smak av äpple och sultana. Ingen aning vad sultana är för nåt, men gott var det!


Lilla köket i vår lägenhet.


Utsikten från vardagsrumsfönstret. Jag skulle kunna bo där i tornet.




En fantastiskt god sallad jag åt på restaurangen Giraffe. Getost, avocado, hummus, tomat, massa sallad, bönor, broccoli...


Boots! Mitt mecka, haha!


Den här bussen hade jag gärna åkt med..spooky.



På vår gata.


S:t Pauls cathedral.


På äventyr i Clapham Junction. Jag läser en blogg skriven av en finlandssvensk tjej som bor där, men jag såg inte henne :)


En av dom få busstidtabeller det faktiskt var relativt lätt att förstå sig på.


Frukostutsikt!


Mer bilder en annan dag!

Inga kommentarer: