söndag 11 november 2012

Londonshopping #1

Det blev ju en del shopping där borta också. Här kommer del 1! 

Hade inte egentligen tänkt köpa nån väska, men när jag såg denna på Debenhams Topshop-avdelning blev jag lite kär. Men avstod. Sen inne i Westfield gick jag in på Topshop för att klämma lite på den. Och jag kunde inte lämna den kvar!


En lite större vardagsväska med fina detaljer.


Ett par skor hade jag däremot siktet inställt på. Hittade dessa på Deichmann för 24.99 pund. Men när jag skulle betala kostade de bara 14.99. Märkligt, men trevligt. Glitterboots piggar upp mörka höstdagar.


Jag resonerade som så att jag också måste få ett par skor utan klackar, för att inte bli trött i fötterna eftersom man promenerar så mycket i London. Så på Primark hittade jag dessa, också för 15 pund.


Fina!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina skor du köpt på resan. Gillar också väskan. Kram MD