onsdag 28 november 2012

Onsdag

Jag har så småningom börjat få lite julkänsla! Har försökt att förtränga allt julpynt och sånt i affärer sen slutet av oktober, för att inte få nippror i år. Och det har lyckats!

Nu känner jag att jag börjar vara okej med att det snart är jul. De första julklapparna har nämligen inhandlats.. Hämtade ut ett paket från Adlibris i dag. Det innehöll bland annat två julklappar till mig!


Liza Marklunds senaste och Tyra Sjöstedts bok. Tyras blogg har jag läst nu i ett par år och jag kan inte låta bli att imponeras av henne. Stark, inspirerande tjej som inte förskönar verkligheten.


Paketet innehöll lite annat också, men det är hemligt...eller ja, personen som ska få det övriga innehållet är alldeles för liten för att kunna läsa bloggar, men det får vara hemligt i alla fall.

Nu myser jag med lite glögg. Hittade osockrad glögg i affären, stort plus!

1 kommentar:

Miss C sa...

Vilket märke på den osockrade? Har alltid köpt Tindra innan, men den verkar inte finnas kvar! :(