tisdag 27 april 2010

Flowerpower



Dagens outfit består av gråa jeansleggings, svart skinnjacka, svart-vit-randig tröja och, för att pigga upp lite, en blommig sjal! I samma sekund jag skrev "sjal" kom jag ihåg att jag borde städa undan alla vinterhalsdukar, vantar, handskar, vinterskor och annat vintrigt. Mitt skåp i hallen svämmar över av vintriga plagg! Ska bli skönt att rensa ur och få plats för lite mer somriga grejer. Just nu lyser solen in genom mitt fönster och termometern visar 11,4 grader. Love it.

5 kommentarer:

Titti sa...

Snyggt!
Ja städa undan alla vantar å sånt i helgen och har borstat upp läderjackan. Bara väntar på att nätternas minusgrader skall försvinna och värmen komma!!! :)

Anonym sa...

Tack, så snällt sagt!
Och lycka till med att hitta ett annat hus! Det finns gott om dem så ni hittar säkert ett annat till slut.=)
www.colorelle.se

Lia sa...

Haha, jag vill nog främst köpa hus för att få plats med mer grejer (typ kläder, skor och väskor). Det börjar bli trångt i min etta. Men om ett par år så! Egen trädgård är ju inte heller helt fel..

Titti sa...

Ha ni vari å kolla på HUS linda?!?!
ngt stort jag missat?!?! ;D

Lia sa...

Min nya söndagshobby är att hänga på Etuovi.com! Det är inte klokt hur många fina, mysiga - och dyyyra - hus det finns i Åbo. Nej du, husköp är icke aktuellt. Men jag har börjat bostadsspara! Vuxenpoäng!