torsdag 29 april 2010

Snyggt i badrummet



Titta vilken färgklick! Jag blev tipsad om att det finns såna här snygga tandkrämstuber att köpa nu, och varför inte? Jag valde en rosa (förstås) men de finns i svart, grönt, aprikos och blått också. En liten detalj som kommer att pigga upp mig på morgnarna när jag stiger in i badrummet.

Pigga upp, ja. Usch, så trött jag varit i dag. Powernappade i 1,5 timme efter jobbet och vaknade inte ens när en kompis skickade sms och frågade om vi skulle ta en powerwalk. Det skulle jag verkligen ha behövt! Powerwalk istället för powernap, liksom. Tror min trötthet beror på att jag inte gick till sängs förrän halv två inatt, pga snooker-VM. En sport jag är löjligt fascinerad av. Få se hur det går med sovandet inatt.

4 kommentarer:

Titti sa...

snooker? e it he na typ biljardformaktot?!? oj gud va skönt ja sko å vil powernap. måst spar e ti tågreson tibax på sönda, tå kan ja iaf me gott samvet gör e :D

Lia sa...

Jo, he e precis som biljard, fast lite mer avancerat :) Och så finns e dessutom en spelare som jag tycker e lite söt ;)

alunimum sa...

You're welcome!
Lutar åt Robertson, tror jag.

Lia sa...

Jag ska hålla tummarna för honom, jo. Spännande!