söndag 25 april 2010

Min nya kompis



Får jag presentera min nya kompis, en Canon EOS 1000D! Äntligen är den min och jag tror att vi kommer att uppleva många spännande äventyr tillsammans :) Jag har velat köpa en digital systemkamera huur länge som helst och för en tid sedan slog jag till. Funderade länge på vilken modell jag ville ha, och bestämde mig till slut för denna. Jag behöver ingen superduperkamera som kostar en halv förmögenhet med extern blixt och enormt objektiv, utan den här passar mina behov utmärkt. Har fotat en hel del med systemkameror tidigare, och de skiljer sig inte speciellt mycket från varandra, oavsett märke och modell. Men nog är det extra roligt att fota med en alldeles egen :)

2 kommentarer:

Titti sa...

inte illa!
hoppas vi får si na prov på bildkvaliteten snart tå ;)

Lia sa...

He tror jag nog ;)