tisdag 20 april 2010

Oj, så tiden går!

Här har det varit lugnt en tid. Jag har haft vintersemester och varit helt bortkopplad från allt vad internet heter, förutom lite sporadiskt facebook:ande. Men nu är jag tillbaka efter en skön vecka med många, långa, soliga promenader, cafébesök, shoppingturer, middagar och sovmorgnar. Dessutom har jag lekt och gosat med en katt varje dag! Bättre kan det inte bli, sannerligen.

Back in business nu alltså! Och jag är utvilad och har alla batterier laddade.

2 kommentarer:

Titti sa...

skönt att höra!
när har du sommarsemester?!? måst bok in en drink-kväll i vasa stad ;)

Lia sa...

Jag har semester antingen från 12 eller 19 juli (oklart ännu), och fram till 15 augusti. Vi måst absolut ha en drinkkväll! Och en Strampen-kväll och en Ollis-kväll..kanske alla tre samtidigt? :)