onsdag 7 april 2010

Nej nu!

Nu är det slut på försoffningen! I dag har jag både varit ute på en 1 timmes stavgångspromenad (jepp, jag testade stavgång för första gången, kändes lite tonttigt i början men när jag fick upp farten struntade jag i det) OCH sen blev det 45 minuter på gymmet. 3 kilometer rodd, 30 minuter på löpbandet (fast jag sprang inte hela tiden) och lite ryggövningar på det. Och oj så bra det känns!

Hade inte varit på gymmet på över en månad, knappt varit ute på powerwalk heller. Orsakerna? Tja, sjukdom i form av feber, en långdragen förkylning, mycket jobb, slask, grått, kallt...osv osv. Bla bla bla, dåliga ursäkter, förutom det där med febern då. Men nu är det slut! Nu är jag igång igen!

Nu ska jag ha lite hemmaspa, äta en smarrig smörgås, koka lite te och sen krypa ner i sängen med en ny bok. Godnatt.

1 kommentar:

Titti sa...

Du e så fliti å dukti! Tycker all ha blivi biten åv tränings- å motionsflugon i vår. Utom jag! Fortfarand lika försoffa dide 3h ja e hem på kvällan..e ha holdi i se typ....1år :D
Men ja väntar änno på att e ska änder ;)