torsdag 9 september 2010

Dagens



Blått & grått är en kombination som jag gillar just nu.

Annars har jag bestämt mig för att fixa ett loppisbord igen! I det nya cityloppiset som öppnade för nån vecka sen, två kvarter från mig. Blir enkelt att släpa dit grejerna :) Märkte när jag plockade bort alla sommarkläder att jag -fortfarande- har en massa kläder jag aldrig använder. Och skor, också. Skor tar upp en förskräcklig massa plats. Hoppas jag hinner dit imorgon för att reservera ett bord tills början av oktober! Åh, vad jag drömmer om ett större boende där jag har plats för alla kläder och slipper ha garderoberna överfulla och tre lådor under sängen.

1 kommentar:

Titti sa...

d e inte lätt me smått boende!
Kommer SÅ att njuta då vi flyttar till 80 kvm, där finns en walking-closet, eller skrubb är det väl?!? huvudsaken är att det finns hyllor från vägg till tak å stänger för mina kläder :D