lördag 18 september 2010

Min helg

Fullt upp den här helgen, men det är bara roliga saker!

I går kväll barnvaktade jag två av mina små favoriter, fyraåriga E och sexåriga Z! Vi ritade, byggde en båt av madrasser, lekte sjörövare (E kan hela "Sjörövar-Fabbe" utantill), såg på Hauskat kotivideot, hoppade i soffan (barnen alltså, inte jag), åt kvällssmörgås och Risifrutti, bytte om till pyjamas (barnen igen, inte jag), lekte med klossar och fotbollsfigurer och hann alldeles nästan hoppa i säng innan mamma kom hem. Oj, vad de är söta, de barnen!

I dag har jag alltså varit på LR Health & Beautys evenemang. Deras tyska VD berättade om deras strategier och koncept, fast han var nästan mer stand up-komiker än vd :) Efter det gick jag med sex glada tjejer och kvinnor till Blanko och åt en väldigt god lime-pistagemarinerad lax med potatis och getost/spenatsallad.

Ikväll blir det "Snabba cash" och en stor påse godis! Imorgon står fönstertvätt på schemat..

Inga kommentarer: