tisdag 25 september 2012

Missoni/Lindex

I dag släpptes ju Missonis kollektion i alla Lindex-butiker! Jag gick förbi en sväng efter jobbet och kollade in grejerna.

En bra sak med att bo i Finland är ju att det finns kläder kvar, fast man kommer till butiken på kvällen. I Stockholm brukar sådana här designersamarbeten sälja slut på två sekunder.


Jag är inte så förtjust i mönstrade kläder, och Missoni är ju verkligen känt för sina mönster. Så jag satsade på annat!


En halsduk, ett iPhone-fodral och ett armband.


Riktigt nöjd är jag! Det fanns visserligen en mjuk, tjock, stickad tröja som var väldigt fin...ska sova på saken.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag är på desperat jakt efter en utav sjalarna! Tror du att det finns nåt kvar? Kan jag få hjälp? :)

LIA sa...

Hej du! Visst är sjalarna fina! Du bor alltså inte nära nån butik?

Anonym sa...

Jag bor i Göteborg och här är det helt länsat! Lyckades få tag på bara en sjal, den som du också har med röda tofsar men jag vill gärna ha den andra för 199 med, den med svarta fransar/tofsar! :)

LIA sa...

Äh, jag gick och kollade idag, men det som fanns kvar var den sjalen med röda tofsar och den där fyrkantiga med grönt/rosa/gult mönster..Börjar bli ganska utplockat här också tyvärr. Allt är säkert slutsålt på nätet?