söndag 16 september 2012

New dress

Jag hann med en snabb runda på loppis i dag, Kirppis-Center i Manhattan, som vanligt. Och jag fyndade, som vanligt!

En helt underbar klänning från Asos! Såg färgen lysa på långt håll och nappade den så snabbt jag kunde. Fotot är taget med blixt, så riktigt så här lysande är den inte.

Love love love

Den här kan jag ha vid festliga tillfällen i vinter, med svarta strumpbyxor, och på sommaren barbent. Älskar färgen! Men vad är det för färg? Knallorange? Neon-persiko-orange?

Spets upptill

Och så hittade jag två nummer av Style By.


Och en stickad kofta med spänne från Mexx, men den är i tvätten.

Sen blev det Snabba cash 2 på bio. Jag är fortfarande helt omskakad. Hemsk, obehaglig film, men ändå så bra, så bra.

3 kommentarer:

Titti sa...

Jag sku säg neonroange. Och an e alldeles underbar!
hittar du fler mumin-muggar som nedan kan du inhandla till mig :)

Anonym sa...

Jättehäftig färg! Du passar sååå bra i den. Grattis till fyndet. Hälsn MD

LIA sa...

Titti: Tack :) Jo, jag sku också säg neonorange. Tyvärr e nog Muminmuggarna slutsålda, de for direkt..

Mami: Tack så mycket :)