tisdag 17 augusti 2010

170810

Nu sitter jag i min soffa i min lägenhet. Har varit på resande fot sedan en och en halv vecka tillbaka, nu blir det två nätter här, sedan bär det i väg till huvudstaden (hej Titti!). Har fotat massor under semestern. Förde just över de senaste 117 fotona från kameran till datorn, har MASSOR att blogga om men vet inte i vilken ände jag ska börja.

Semester i all ära (och ännu är den inte slut), men nog ska det bli kul att återvända till jobbet också. Jag gillar ju mitt jobb och så är det skönt med rutiner, trots allt. Nu ska jag njuta för fullt sista veckan!



På Hamnterassen i Ekenäs var det väldigt varmt i dag på eftermiddagen.

5 kommentarer:

Titti sa...

Hej hej Linda!
När var hur kommer du hit? Hinner du med träffis?

LIA sa...

Nå nu ser det tyvärr int ut att bli av, bilen krånglar...arrgh. Men isåfall blir det nästa helg! Hoppas du e i stan då så far vi kaffe! :)

Titti sa...

nästa helg e ja tyvärr i österbotten och firar villaavslutning :( bläääh vilken timing!

LIA sa...

Äsch då...nå men nog e jag säkert på väg på shopping till hfrs nån dag i höst, DÅ måst vi ses!

Titti sa...

absolut!!!