söndag 29 augusti 2010

Söndag

Första jobbveckan efter semestern avklarad och jag måste säga att det gått ganska bra. Nog kommer man in i rutinerna rätt snabbt ändå. Jag kom till och med ihåg lösenordet till datorn!

Har också hunnit till gymet en gång och varit på promenad flera gånger! Jee, nu är jag igång!

Men i dag har jag inte gjort många knop. Ja, om man inte räknar en kort promenad i Helsingfors, tågresan till Åbo, promenad från tågstationen hem, sen till mataffären och till kebabstället 20 meter från min ytterdörr. Nu har jag legat i sängen med datorn på magen och läst bloggar och nättidningar i ett par timmar, samtidigt som jag tittat med ett öga på Mr Bean och Bridget Jones, ja filmerna alltså. Sköna söndag!

Nu ska jag fixa lite inför imorgon. Välkommen måndag.

Inga kommentarer: