tisdag 28 augusti 2007

Inne VS ute

Regn, regn, regn. Det ska visst regna hela veckan. Jag har kommit fram till att det finns både för- och nackdelar med att det regnar.

+ En godkänd ursäkt att stanna inomhus
+ Det är mysigt att somna medan regnet smattrar mot fönstret
+ Jag får börja använda mina höstkläder igen

- Vått och kallt väder
- Jag måste ta med paraply vart jag än går, och försöka komma ihåg att inte glömma det någonstans
- Det blir färre powerwalks/joggingrundor nu, något jag varit riktigt duktig på i sommar

Nåja. På lördag lär det inte komma nåt regn, då ska det bara vara lite mulet :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar för det.....Tyvärr är jag fortfarande sjuk!!!Och ursäkta dte dröjande svaret men jag har varit/är dålig och datorn har fått något elakt virus!!
Men visst är det skönt att ha semester ändå och bara vara ledig....Kram