fredag 17 augusti 2007

Titta det växer smycken på mitt träd!


Sådär, nu har jag skapat mitt lilla smyckesträd. Kvisten som gick av i transporten hem från Stockholm är fastlimmad och det ser ut att hålla. Heja superlim! Men jag får ju bara plats med en liten del av mina smycken på trädet, skulle behöva en hel skog för att alla ska få plats :)

Från vänster och medsols:

Ljusblått armband - Pilgrim
Armband - Snö of Sweden
Örhänge med gröna stenar - present från syster
Silverring - köpt av mamma i Tyskland på `70-talet
Svart örhänge - H&M
Bronsring - present från Norge
Långt svart halsband - Accessorize
Ring - Kalevala
Grafitgrått armband - köpt på Malta
Rosa plastarmband - Tiimari
Änglavinge - Vero Moda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Köpte ett orange träd på IKEA, men det blev överbefolkat rätt så fort och då blev det inte så himla snyggt längre. Pust. Kram Julia

Anonym sa...

Har ett likadant fast svart! Har köpt ett smyckesträd på Ikea också! Mycket roligare än att ha smyckena gömda i en ask! /Emma