söndag 26 augusti 2007

Nya små fynd



Tänk vad man kan hitta i en liten Röda Korset-butik i Björneborg :) Jag gick förbi butiken mer eller mindre av en slump och bestämde mig för att gå in och titta lite. Och vad hittar jag då om inte en Christian Dior-scarf i 100 % silke! Den var inte speciellt dyr heller. Jag tänker ha den nonchalant hängandes runt halsen i höst, tillsammans med min svarta skinnjacka.



Jag måste väl medge att jag kanske inte skulle ha köpt den om det inte varit just Dior. Men när man för en gångs skull hittar ett sådant fynd så är det svårt att låta bli :)



För ett par dagar sedan hittade jag den här rosa sjalen på Indiska. Den var på 50 % rea så det var inte så svårt att bestämma mig för att köpa den. Sedan när jag skulle betala så visade det sig att det var tilläggsrea på redan nedsatta priser. Så egentligen kostade sjalen nästan ingenting! I like.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sickna fynd!

Nanó sa...

Jag skulle lugnt också ha köpt scarfen även om den inte är helt min smak:)! Fast jag köpte inte en chanel-scarf jag hittade för några månader sedan, den kändes så fejk och sen kostade den 10e. Men inte vet jag. Man kan aldrig avgöra sådant som äkthet själv, tyvärr.