söndag 19 augusti 2007

Life is a flower


I dag har jag lekt naturfotograf. Så här nära en humla har jag nog aldrig varit tidigare, inte frivilligt i alla fall. Tänk så mycket fint det finns i en vanlig trädgård! Har varit utomhus större delen av dagen, det gäller att passa på när det för en gångs skull är riktigt varmt och soligt.


Jag har ingen aning om vad denna blåa blomma heter, men fin är den i alla fall.



Några prästkragar hann jag också med att fotografera. Det här fotot har jag för tillfället som bakgrundsbild på min dator. Några småkryp ville också vara med på bild.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haloj Linda!!

Vissa på mitt jobb så har informerat om din blogg!! Den är jätte häftig. Urhäftigt med dina gula skor!!Fortfarande fascinerad av dem.

Annars: kommentaren!!
Den blåa blomman torde heta Delphinium, möjligtvis en King Arthur!!

Mvh: Nina