onsdag 15 augusti 2007

Vill ha!


Jag vill prenumerera på Modette! Fick första numret gratis i maj efter att ha deltagit i en tävling, och tyckte att tidningen var jättebra. Perfekt blandning av kläder i olika prisklasser, streetstyle, reportage, vintage och presentation av nya up-and-coming-designers. Modette känns helt enkelt lite nyskapande, jämfört med många andra modetidningar. Jag skickade ett mail till kundservicen för en tid sedan, för att fråga hur man ska göra för att prenumerera på tidningen till Finland, men har inte fått nåt svar ännu. Får väl göra ett nytt försök för jag vill verkligen att Modette snart dimper ner på min hallmatta.

3 kommentarer:

Nanó sa...

Eleonore Nygårds (hon som tidigare hade den populära bloggen ytligheter) jobbar på Modette, och jag har för mig att hon sade att man kan prenumerera från Finland!
Jag skrev också till kundservice angående prenumeration för ett tag sedan, men de svarade aldrig! Oproffsigt. Hoppas de svara till dig"

Anonym sa...

Svar: Ja, samma här. Tack så mycket, det var första gången jag provade att göra ett kollage.
Jag tycker samma sak ang. Modette. Det är alltid kul med nya tidningar och denna är faktiskt jättebra!

Anonym sa...

Jag fick 3 nr billigt och hade tänkt att ringa och säga upp den men då kom ytterligare ett bra erbjudande så nu får jag ett par nummer till! Trevlig läsning tycker jag! /Emma