måndag 1 september 2008

Bye bye sommarskor!



Sådär. Nu är det gjort. Lite jobbigt var det, men ack så nödvändigt. Nu har jag städat undan alla sommarskor, lagt dem i skolådor och placerat dem längst in i skåpen. Aj jo, några ballerinas fick vara kvar, bland annat mina svarta i lack. De går att använda tillsammans med heltäckande strumpbyxor och höstiga shorts/kjolar ännu en tid.

Gick också igenom mina höst- och vinterskor. Det var trevliga möten, ska nog bli kul att dra på sig stövlar igen faktiskt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

tack så jättemycket:) blir jätteglad!

Anonym sa...

snyft, man vill ha kvar sommarn!

Anonym sa...

Ja, det är inte kul när djuren dör. Men smärtn lättar ju med tiden... Bra blogg du hade förresten, intressant läsning!

Anonym sa...

ljuvliga skor:) Men nu är nog sommaren sannerligen förbi...
Jo jag trivs väldigt bra, trodde Åbo var det enda för mig, men ju mer jag är här desto bättre börjar jag gilla hfors och omnejden..
Vad sysslar du med nu såhär på hösten då?

Anonym sa...

Vad duktigt att rensa undan skor, önskar jag hunnit ta tag i det... Men nej, jag vägrar inse att det är höst, jag låter sommarskorna ligga kvar ett tag till :-)