onsdag 17 september 2008

Garderobsfynd

Dragkedjor är ju en av höstens stora trender, har sett dragkedjor på allt från leggings till högklackade skor. I går plockade jag fram alla halsdukar, vantar och handskar, det börjar bli kallt om händerna på morgnarna..



Och vad hittade jag då om inte ett par svarta mockahandskar med dragkedjor? De hade jag helt glömt bort..de användes flitigt redan förra vintern och kommer nog att hänga med denna säsong också.

Dessutom hittade jag de här söta vantarna! De är som nya, men tror att de tillhört min farmor eller mormor. De påminner lite om det folklore-/ryskinspirerade modet som också syns i var och varannan modetidning just nu.



Det är alltså inte nödvändigt att köpa nytt hela tiden, det kan löna sig att ta en titt längst in i den egna garderoben :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Både handskarna och vantarna är jättefina!