torsdag 18 september 2008

Uff, så fint

Jag hälsade på i UFF-butiken på Humlegårdsgatan i Åbo i går, länge sedan jag var där senast. De hade fått in en massa höstkläder, men inget fick följa med mig hem.

Den här röda mockakjolen är väl snygg på något sätt, men kändes inte riktigt som jag.



Den gula kjolen känns lite Gossip Girl! Tänkte faktiskt prova den men märkte i provrummet att det inte var någon kjol, utan ett par vida shorts! Hoppsan.



Den här röda mockaväskan var riktigt snygg, men jag behöver verkligen ingen röd väska. Har ju faktiskt redan två stycken hemma. Suck. Hoppas att någon annan köper den snart, så att den inte hänger kvar nästa gång jag går in :)

1 kommentar:

Anonym sa...

tack så mycket. ska kolla upp om de shippar till sverige =) måste säga att den översta kjolen var hur snygg som helst!