tisdag 16 september 2008

Helgens impulsköp



Jag brukar inte följa trender slaviskt. Ingen i världen kan få mig att använda jeans med superhög midja eller en storblommig klänning, hur trendigt det än är. Årets spetstrend är snygg, men det betyder inte att jag kommer att köpa ett par spetsleggings. Jag gillade spets också innan det blev supertrendigt och har faktiskt en mörkblå kort spetsklänning i garderoben.

Det enda spetsplagg jag kommer att köpa i höst panikshoppades i helgen. Jag reste till Vasa och märkte när jag kom fram att jag packat alldeles för lätt. Jag brukar resa med så lite packning som möjligt, denna gång inget undantag. För att ha något att resa tillbaka i lade jag vantarna på denna söta topp från H&M. Jag gillar den och kommer nog att använda den också efter att spets blivit otrendigt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Den var ju jättesöt! Har också klämt på den toppen på H&M.