måndag 8 september 2008

Halleluja moment!

Nu har jag äntligen (äntligen!) tagit de jättestora stegen till en affär där de säljer internetanslutningar! Det var verkligen på tiden, flyttade ju in i min nuvarande lägenhet i maj. Tycker att jag klarat mig rätt bra utan internet hemma, men nu går det inte längre.
För nu har ju Idol börjat på Sveriges tv 4! Jag bor i antennbolag så det är stört omöjligt att se tv 4 (såg ju nog den kanalen i min förra lägenhet fast den också hörde till ett antennbolag, det var tydligen nåt konstigt specialarrangemang).
Det tar ännu ett par dagar innan det börjar fungera, men sedan ska jag kolla in alla klipp på hemsidan.
Och så kan jag blogga vilken tid som helst på dygnet. Härligt.



Blogga hemma, äta choklad och se på svenska Idol. Det blir skoj.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag var och skaffade kabelkortet också på grund av att IDOL Sverige börjar:) Det är min höjdpunkt på veckan...underbart! Finland kan tyvärr inte toppa den känslan..
Det där med dator och choklad är sen gott, sitter här med min mokkula och smäller i mig choko:)
Hur är det i Åbo annars då?
Ha det så bra och hoppas det inte regnar där lika mycket som här, suck..