torsdag 12 februari 2009

Dagens

Vet inte vart min blogginspiration tagit vägen? Har massor att blogga om, men på något sätt tar det emot att sätta sig ner framför datorn, lägga in bilder, skriva inlägg, publicera...kanske det har att göra med att jag sitter framför en dator största delen av tiden på jobbet och därför vill göra annat när jag är ledig? Hmm. Hoppas det går om, för det är kul att blogga! Speciellt kul är det att komma i kontakt med andra bloggare där ute :) Roligt att få feedback på det man skriver och så får man ju så mycket inspiration!

Här är i alla fall en bild på dagens outfit:



Tunika - H&M
Halsband - H&M
Sjal - Ingen aning


Ja, jag pratar i telefon samtidigt :) Bra att kunna göra flera saker på samma gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: De jeansen är gamla, jag köpte dem för typ 2 år sen på H&M av alla ställen :)

Petra sa...

Vilken fin scarf!

Mia sa...

Ja men det är väl helt förståeligt. Kan känna precis samma sak om jag suttit och pluggat vid datorn hela dagen.

Härlig Helg!
Kram Mia