onsdag 18 februari 2009

Mina kläder har fått ett nytt hem



Äntligen är den min, den fina garderoben från Ikea! Och nu har de kläder som hittills förvarats i lådor under sängen fått flytta in i den. En del, åtminstone. Sommarklänningarna och shortsen får vara i ide en tid till. Ska bara köpa lite fler klädhängare, så alla plagg får plats.

Skönt att äntligen ha lite ordning! Nu behöver jag inte hänga två plagg på varje klädhängare. Projekt "flytta in i garderob" är alltså avklarat. Nästa stora projekt är att bestämma mig för om jag ska bege mig ut på en powerwalk ännu ikväll. Hmm? Jo, jag tror det får bli en liten promenad.

2 kommentarer:

Miss Agda sa...

Härligt! Det är så jobbigt med flera plagg på samma galge o kläder i diverse lådor. Så har vi det just nu :(

Mia sa...

Har du äntligen fått hem en garderob. Härligt!

Kram Mia