lördag 21 februari 2009

Skridskoprinsessa (?)

Nu är jag tillbaka på banan igen, den här gången på en riktig isbana :) Jag åkte skridskor igår! Det är ett par år sen senast, men jag ramlade inte en enda gång.

När jag var liten ville jag bli skridskoprinsessa, precis som de konståkningsstjärnor jag såg på tv. Med åren har jag börjat förstå att det nog är försent för det, jag borde ju ha börjat träna när jag var typ fyra år för att bli lika bra som de professionella åkarna. Så den drömmen får jag nog ge upp. Attans. Jaja, konståkning är kul att titta på i allafall.



Fredagens outfit:

Kappa - H&M
Byxor - Boy-Cot
Mössa - Kapp-Ahl
Halsduk - present
Skridskor - lånade av vän

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag var också och skrinnade (från skolan) tidigare i veckan. Kändes lite ovant efter att inte ha stått på skridskor på typ 5 år eller nåt :P

Mia sa...

Åh vad roligt! Jag har inte åkt skridskor på flera år...

Kram Mia

PS. Redo för oscarsgalan då?