måndag 23 februari 2009

Ge mig vår. Nu!

Efter över ett dygns snöande ligger ett decimetertjockt snötäcke på marken utanför. Jag kan ändå inte sluta tänka på våren! Visst är det kul med soliga vinterdagar, men soliga vårdagar är inte heller fel. Jag vill plocka fram mina sommarklänningar, shorts, ballerinaskor och solglasögon..typ nästa vecka.

Känner på mig att jag också snart vill börja shoppa lite vårnytt. Den här koftan ligger på önskelistan. Tänker kombinera den med korta svarta shorts, ett vitt linne, svarta gladiatorsandaler och en massa tunna guldarmband!



Bild: H&M

3 kommentarer:

Mia sa...

Jag som är så kort (1,57) ser inte klok ut i bredrandigt och ändå är det himla fint. Och himla sommar! Kan bara hålla med dig - snö försvinn nu!

Kram

Miss Agda sa...

Jag vill också ha VÅR NU! Det är helt hemskt väder i sthlm, slask och blött, fy f**......

Anonym sa...

Oh. Jag ska peta fram min randiga kofta! Fast den är vit och röd.