onsdag 11 februari 2009

Madonnahysteri



Nej, jag ska inte på Madonnas konsert i Helsingfors i augusti. Men jag känner två som fick biljetter, och måste erkänna att jag nog är liite avundsjuk :)

Gick förbi kön till ett av försäljningsställena här i Åbo i måndags halv nio på morgonen, kön var superlång! Jag skulle till jobbet så jag hade inte riktigt tid att ställa mig där..På grund av strul med bokningssystemet var de bara de sex första i kön som lyckades köpa biljetter..synd, men sant.
Bokningssystemet kraschade när över en halv miljon människor i hela landet ringde för att försöka få en av de 80 000 biljetterna. Folk är jättearga på biljettbolaget, men vadå? Det säger ju sig självt att alla inte kan få biljetter.

Grattis till er som lyckades i alla fall! Nu är det bara att längta till augusti..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är väl en konsert med Madonna?

Lia sa...

Tja, den kan ju vara fruktansvärt tråkig, dötrist, tråkig och...nej, jag tror att Madonna bjuder på en sjujäkla show!

Anonym sa...

Tja, lillsyrran har biljett...
Kan du tänk!