tisdag 3 februari 2009

Soffmys

Aj, aj. Här sitter jag i soffan och lyssnar på gamla Lili & Sussie-hits på Youtube, när jag egentligen borde skriva en artikel. Men det är ju så nostalgiskt!

Lili & Sussie var mina idoler när jag var åtta, nio år. Då var jag inte så bra på engelska, så jag förstod inte riktigt vad de sjöng, men ändå sjöng jag med :) Riktigt kul att lyssna på alla låtar igen och nu faktiskt fatta vad det är de sjunger.

Den här var en av mina absoluta favoritlåtar när det begav sig. Den här också.

Underhållning på hög nivå! Kul att de ska vara med i Melodifestivalen, förresten.

Kvällens mysoutfit är tunika från H&M, sidenpyjamasbyxor från samma ställe och halsband från Stockmann.



Nej, nu MÅSTE jag skriva.

3 kommentarer:

Petra sa...

Vad skönt det ser ut!

Och jag är likadan...fastnar inne på Youtube och klickar runt mellan 80-talsfavoriter när jag egentligen borde göra vettiga saker :-O

Anonym sa...

blev SÅÅ glad då ja märkte melodifestivalen börjar på lö:D årets höjdpunkt...nästan iaf:)

Anonym sa...

Jag borde också skriva. Men det är en så jävla deppig dag så jag skiter i det.