fredag 9 januari 2009

Late night shopping

Jag och en vän kollade in rean i ett stort köpcenter utanför stan igår. Mycket fint fanns det, men jag lyckades hålla mig från att shoppa alltför mycket :) Blev bara ett puderrosa linne från H&M för 2 euro. Det kallar jag ett bra köp.

Att besöka (kläd-)affärerna tog hela kvällen, vi var nog två av de sista kunderna som lämnade köpcentret, typ en minut innan de stängde dörrarna klockan 21. Ända hann vi inte med riktigt alla affärer, så det blir att ta en ny runda nästa vecka :)

I kväll ska jag bara handla nödvändiga saker som tvättmedel, diskmaskinsmedel och liknande.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Miss Agda sa...

Kan det ha varit Mylly kanske? Min mormor bror bredvid den så där har jag hängt ett antal ggr.
Nu då vi var i Finland över jul så tog min mamma mig till Penkola i Kaarina, o de hade en massa Nanso-kläder till pangpriser. Köpte bl.a en klänning o en väska o de var väldigt billiga. Har du varit där?

Anonym sa...

åh, om ändå alla affärer och butiker var öppna till nio! mysigt det skulle vara :)