lördag 17 januari 2009

Smyckesfest

Fredagskvällen blev riktigt lugn och mysig, spenderade kvällen under en filt och zappade mellan Let´s Dance och finländska uttagningen till Eurovision Song Contest (som förövrigt inte var någon höjdare, kändes som om man åkt tidsmaskin tillbaka till 1992. 1-0 till Let´s Dance i underhållning).

Desto roligare var det att gå igenom alla mina smycken! Hittade massor som jag nästan glömt bort..skandal.

Här är några av mina favoriter:

Svarta armband från H&M, träarmband från Pieces, vitt från Lindex, svart rottingarmband (present från Prag) och till sist ett till från H&M.

Här kommer några till:

Bronsarmand med rosa stenar (present av syster), de två följande har jag fått av moster. Armbanden har hon köpt på resor utomlands. Det sista vet jag faktiskt inte varifrån det kommer..måste ta reda på det.

3 kommentarer:

Petra sa...

Vilka underbara armband, snyggt att ha flera samtidigt så där också!!

Miss Agda sa...

De i översta bilden är supersnygga! Börja använda dem nu!!;)

Anonym sa...

skitsnygga. gillar de understa!