söndag 11 januari 2009

Ännu mera fynd

Här kommer del två i följetången "Mina fynd från i lördags". En härligt mjuk klänning från Zara för endast 12 euro. Hade plockat på mig en massa plagg att prova och den här var jag först inte alls övertygad om, den fick följa med till provrummet på nåder. Men sedan visade det sig att inget annat plagg kändes lika bra på som denna! Materialet är polyester/viskos och väldigt mjukt mot huden.



Jag är också på jakt efter ett par nya jeans. Håller på att slita ut mina favoriter, mörka stuprör från H&M, eftersom jag typ bor i dem. Drömmen är ett par mörkblåa eller svarta Nudie-jeans, men såg också ett par snygga på Vila. Det får bli nästa veckas projekt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nudie är min absoluta favorit jeans! har tre par i modellen Long John så jag kan nog rekommendera dem varmt.. ;)

Anonym sa...

oj, jag köpte Nudie jeans här förra veckan, LOVE THEM! Jag tror jag också har den där Long John...sitter som ett par sköna tights. Dock skitdyra, men måste nog säga det var väl värt det!

Miss Agda sa...

Snygga ärmar det var på klänningen!