onsdag 7 januari 2009

Pearls för girls


Nytt år, nya möjligheter! Jag gav inga nyårslöften i år, har svårt för att hålla dem..

2009 är i alla fall året när jag ska försöka utveckla min kreativa sida lite mer. Är inte alls speciellt kreativ egentligen, men i fjol fick jag ett ryck och tillverkade egna julkort, något jag också gjorde i år.

Och nu ska jag göra smycken! Av tomten fick jag nämligen ett startkit för smyckestillverkning: en bok, en herrans massa pärlor, berlocker, snören och kulor samt en låda med många fack att förvara alla grejerna i. Här ska det göras smycken!

Wish me luck..antar att det behövs en stor portion tålamod innan första smycket är klart :)

3 kommentarer:

Petra sa...

Spännande med egna smycken!!

Miss Agda sa...

Vad roligt! Att göra smycken är verkligen ett riktigt bra sett att få utlopp för sin kreativitet. Jag ska fortsätta med silversmide i slutet på januari och ser redan fram emot det!!

Anonym sa...

åh, vad kul me egna smycken! :)