torsdag 29 januari 2009

Nyshoppat

Åh vad jag är glad! Har fyndat riktigt fina grejer idag. Det blev lite tillskott till vårgarderoben, sommargarderoben och varför inte höstgarderoben också?

Först en grå kavaj med avtagbar fuskpälskrage från Benetton. Ännu är det nog för kallt för att använda den, men jag tror att den kommer att bli riktigt välanvänd så fort vädret tillåter. I sommar använder jag den utan krage, på hösten åker kragen på igen.



Sen sprang jag på en svart bomullskavaj med guldknappar. Den här kommer definitivt att bli de svala sommarkvällarnas mest använda ytterplagg. Längtar till våren...

3 kommentarer:

Miss Agda sa...

Gillade den med guldknappar jättemkt!

Anonym sa...

Jag gillar den svarta kavajen! snygg!

Aurora sa...

Kommer den svarta kavajen också från Benetton eller? Den är ju urfin!