onsdag 21 januari 2009

Mera smycken

Jag har dykt ner bland mina smycken igen och hittat dessa fina.

De här örhängena från Indiska är sådär härligt kitschiga. Indiska har överlag väldigt vackra smycken, besöker ofta butiken för att kolla in dem.



Det här armbandet fick jag av pappa när jag var liten, från Island. Berlockerna som hänger på kedjan är faktiskt isländska pengar :) "1 öre" står det på dem.



Den här broschen har jag ärvt av min mormor. Eftersom jag inte är någon "broschperson" brukar jag fästa den på en väska istället! Köpte en vanlig svart liten partyväska på H&M och fäste broschen på den. Blev en helt ny väska med personlig touch.



Nej, nu ska jag lägga smyckena åt sidan. Ska vara på jobbet redan klockan 7 i morgon bitti, så nu måste jag dyka ner i sängen istället! Go´natt!

3 kommentarer:

Mia sa...

Oj så du är en sån där cooling som kan bära upp sådana örhängen som ovan. Så läckert! Själv är jag en riktig fegis med pärlor i öronen om jag överhuvudtaget bär örhängen.

Hoppas allt är bra med dig!
Kram Mia

Anonym sa...

Jag gillar de där örhängena skarpt! Ett par sådana kan göra några vanliga plagg till helt nya!

Anonym sa...

oj, så coola örhängen, finns de ännu kvar på Indiska månne, eller är de gamla?